FANDOM

Sınıflar

Cube Worldteki çeşitli sınıflar. Savaşçı(Sol), Korucu(Orta-Sol), Sihirbaz(Orta-Sağ), Düzenbaz(Sağ)

Cube Worldte şu anda 4 tane sınıf vardır.Her sınıfında kendi 2 tane alt sınıfı bulunur.Toplamda 8 alt sınıf vardır.

SavaşçıEdit

Savaşçılar yakın dövüşün ustalarıdır.Çok ağır zırhlar giyerler.

Savaşçı

GardiyanEdit

Her silahla bloklaya bilirler ve yükseltilmiş cana sahiptirler.

Vahşi SavaşçıEdit

Her vuruşunda saldırı hızı artar ve özel saldırıları daha çabuk doldurabilirler.

DüzenbazEdit

Düzenbazlar sinsilikte uzmanlaşmış gizli dövüşçülerdir.Normal zırh giyerler ve hançerlerle saldırırlar.

Düzenbaz

SuikastçiEdit

Gizli saldırılar kullanarak pusuya düşürürler.. Özel saldırıları gizliliği yükseltir.. Suikastçilerin gelişmiş gizliliğe sahip özellikleri vardır..

NinjaEdit

Kaçınma ve karşı saldırı konularında uzmanlaşmışlardır. Gerçekleşmekte olan özel saldırılardan kaça bilirler ve shuriken fırlatabilirler.

SihirbazEdit

Sihirbazlar zihinlerini kullanarak güçlü büyüler yaparlar.Zayıf zırh giyerler.

Sihirbaz

Ateş SihirbazıEdit

Düşmanlarını yakmak için ateş topları ve yıldırımları atabilirler. Özel saldırıları anında dolma şansına sahiptir ve ateş patlamaları yaratır.

Su SihirbazlarıEdit

Su damlaları ve sıçramaları yapabilirler.Su birikintileri sonucunda dostlar iyileşir. Her vuruşlarında saldırı hızları artar. Su Sihirbazları aynı zamanda iyileştirme büyülerine sahiptir..

KorucuEdit

Korucular düşmanlarını uzaktan yener.Normal zırh giyerler ve yaylı silahlarla saldırırlar. Korucu

Keskin NişancıEdit

Keskin nişancılar nişan alma ve uzaktan saldırma üzerine yoğunlaşır.Gizlilikleri sürpriz bir saldırı olarak çok fazla hasar verir.Ortalama hızda saldırırlar.

GözcüEdit

Hız ve çeviklik üstünde yoğunlaşırlar.Ortalama hasarla yüksek hızda saldırırlar.

Also on FANDOM

Random Wiki